Etiquetes

1r cicle (130) 1r primària (103) 2n cicle (26) 2n primària (75) 3r cicle (48) 3r primària (18) 5é Primària (2) Amics del 10 (7) arrels quadrades (1) atzar i probabilitat (2) blocs multibase (1) càlcul mental (20) calculadora (2) club dels mellats (1) coordenades (7) cossos geomètrics (4) Cubo Rubik (1) decimals (6) descomposició (14) desena (1) diners (3) divisions (4) Divisors (1) dobles (5) dreta/esquerra (1) entrenament mental (1) escriptura de nombres (12) estacions (6) Estimació i aproximació (2) estratègia (1) Euros (6) Fitxes (6) FPD (3) Fraccions (13) Geometria (34) Geoplà (13) Infantil (1) instruments de mesura (5) joc aranya o sol (9) jocs cartes (1) jocs de càlcul (4) jocs de numeració (13) jocs de taula (1) jocs online (10) material manipulatiu online (2) material propi (2) mcm (1) mesura (5) mesura d'angles (1) mesura temps (5) mesures capacitat (2) mesures longitud (7) mesures massa (4) mòdul Sonobe (2) multiplicacions (13) Nadal (4) nombres amb lletra (1) nombres negatius (2) nombres primers (1) nombres romans (2) numeració (31) OAOA (43) operacions bàsiques (14) oratge (14) Orientació espacial (2) origami (2) Passaparaula (1) Pattern Blocks (1) pentominó (3) Pius de colors (1) Policubs (3) polígons (4) potències (3) problemes (11) propietats multiplicació (3) Quinzet (1) raonament (1) Rectes (1) recursos online (1) Regletes Cuisenaire (68) repartir (1) Reptes matemàtics/Retos matemáticos (1) restes (11) robòtica (8) Rutines (4) Sacs de Paco (7) sentit espacial (4) sentit estocàstic (2) sentit mesura (2) sentit numèric (4) sèries (9) simetria (2) sumes (21) Taller Matemàtiques (1) Tangram (17) taula del 100 (11) taules de multiplicar (28) taules i gràfics (21) tutorials (11)

miércoles, 29 de enero de 2020

REPTE: FER UN TRIANGLE AMB EL MÀXIM NOMBRE DE PECES DEL TANGRAM

Esta setmana els he proposat un repte. Havien de crear un triangle amb el màxim nombre de peces del Tangram.

El primer era amb les peces de cadascú i després juntant les peces de dos companys. Deixe ací alguns resultats.












No hay comentarios:

Publicar un comentario