Etiquetes

1r cicle (87) 1r primària (100) 2n cicle (2) 2n primària (75) 3r cicle (17) 3r primària (9) 5é Primària (2) Amics del 10 (7) atzar i probabilitat (1) Bingo (3) blocs multibase (1) càlcul mental (20) calculadora (2) club dels mellats (1) coordenades (6) cossos geomètrics (1) Cubo Rubik (1) cursos (1) decimals (6) descomposició (14) desena (1) dies de la setmana (1) diners (3) divisions (4) dobles (5) dreta/esquerra (1) entrenament mental (1) escriptura de nombres (12) estacions (3) Estimació i aproximació (2) estratègia (1) Euros (6) Fitxes (7) FPD (3) Fraccions (9) Geometria (19) Geoplà (12) gràfics (4) hores (5) Infantil (1) instruments de mesura (3) joc aranya o sol (9) jocs cartes (1) jocs de càlcul (3) jocs de numeració (10) jocs online (7) material manipulatiu online (2) material propi (2) mesos de l'any (1) mesura (1) mesura d'angles (1) mesures capacitat (2) mesures longitud (8) mesures massa (7) multiplicacions (13) Nadal (4) nombres amb lletra (1) nombres negatius (1) nombres romans (2) numeració (31) OAOA (43) operacions bàsiques (7) oratge (13) Orientació espacial (2) palets (1) Passaparaula (1) Pentòmino (2) piràmides (1) Pius de colors (1) Policubs (2) polígons (2) potències (1) problemes (11) projecte (1) propietats multiplicació (3) Quinzet (1) raonament (1) Rectes (1) recursos online (1) Regletes Cuisenaire (64) repartir (1) Reptes matemàtics/Retos matemáticos (1) restes (11) robòtica (8) Rutines (3) Sacs de Paco (6) sèries (8) simetria (2) sumes (21) Taller Matemàtiques (1) Tangram (14) taula del 100 (11) taules de multiplicar (28) taules i gràfics (5) temperatura (6) temps (6) tutorials (11)

domingo, 20 de septiembre de 2020

JOC: SI JO DIC...

Esta setmana hem fet diferents jocs amb les regletes Cuissenaire. Un que els ha agradat molt és Si jo dic... Consisteix en que jo els dic un color i ells m'han de dir en quines regletes podem aconseguir eixe color. Encara estem fem jocs en els colors, no amb la seua quantitat. Les imatges són de les combinacions que ells han fet i han dit en veu alta a la resta de la classe.

Primer els he deixat que utilitzaren el nombre de regletes que vulgueren:
                                                            
                                                                    Si jo dic NEGRE



                                                            Si jo dic BLAU



Després els he dit que només podien utilitzar dues regletes:

                                                                        Si jo dic GROC
                                                           
                                                                         Si jo dic BLAU
                                                            
                                                                 Si jo dic VERD FOSC

Finalment hem fet el joc al revés. Jo els deia dos colors i havien de dir quina regleta conseguien juntant les regletes d'eixos colors.

Si jo dic GROC-VERD CLAR, VERD CLAR-BLANC, GROC-ROIG...



No hay comentarios:

Publicar un comentario